tiistai 28. helmikuuta 2012

Kaunis talvisää


Ai että, miten kaunista ulkona on taas ollut. Joillekin kevät on rankkaa aikaa, kuulemma. Minä taas olen silloin parhaimmillani. Pitkän pimeän kauden jälkeen auringon säteet lämmittävät niin kehoa kuin mieltäkin. Eilenkin ihan silmiin sattui kun oli niin kirkasta. 
ja kamera lauloi...




 Vanhempieni koira sairastui vakavasti kuukausi sitten. Silmien väliin ja toisen silmän päälle ilmestyi kasvaimet. Vaikka kuinka yritimme kaikin keinoin haroa sairautta vastaan, tämän taistelun meidän rakas karvakuono hävisi... Kyllä sitä pieni koirakin vain vie ison palan sydäntä mukanaan... vaikea on luopua...
Täytyy vain ajatella, että nyt ei ole pikkuisella kipuja.



Huomenna tehdään pieni hiihtolomaretki ja ylihuomenna minulla onkin TYÖHAASTATTELU!
HUI!!
(Vähän ristiriitaiset fiilikset, mä niin haluaisin sen paikan, mutta en halua mennä vielä töihin....APUA, mitä mä sanon siellä...!!??!!)


1 kommentti:

  1. Hei, eksyin blogiisi toisen blogin kautta ja päätin jäädä lukijaksi. Sinun jääpuikko kuvat on vähän parempaa laatua kun minun.. tervetuloa vierailulle myös minun blogiini:)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi :)