sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Mä olen kolmekymppinen...

Niin se päivä vain koitti omallakin kohdalla ja mittariin tuli 30 vuotta täyteen. Enkä minäkään ilman kriisiä siitä selvinnyt... mutta nyt on pahimman yli päästy ja iloisin mielin mennään kohti uusia haasteita.

Juhlittua tuli jo eilen (tänään siis virallinen päivä) sukulaisten ja ystävien kanssa. Aivan ihana päivä oli!

Pitkästä aikaa näin myös ystäviä saman pöydän ääressä, niin parasta!!
Nauraa sai taas vatsa kippurassa :)
 
Lahjojakin sain ihan mielettömästi, ihan liikaa!!
Niistä kuitenkin kerron myöhemmin.

Oli kiva pitkästä aikaa miettiä mitä laittaa tarjolle ja niistä miljoonasta ideasta toteutukseen asti pääsi mm. sacherkakku, banoffee, turkinpippurimarengit ja mansikkamarengit

 
 Kaikkea ei tarvinnut itse onneksi tehdä, äiti toi tullessaan pizzarullia ja suolaisen piirakan ja tätini teki tarjolle suureen suosioon päässeitä lihapulliaan ja sienisalaattia.
Lisäksi oli tarjolla myös kahta erilaista salaattia sekä valkosipulileipää.



 Illalla tietenkin kaiken tämän lisäksi oli tarjolla boolia ja shampanjaa. 
Kyllä oli täydellinen aloitus hiihtolomalle. 
Kaikkea mukavaa onkin tiedossa koko viikoksi :)
 


16 kommenttia:

  1. Onnea-onnea!! <3
    Mulla on pian edessä se jokavuotinen taistelu itseni kanssa.. ku minä en muka juhli synttäreitä.
    Mutta toisaltaan..ois niin kiva saada vieraita (ja lahjoja... mä en sitä ainakaan ääneen sanonut :D)
    Pitää miettiä.. mutta se kriisi ei ole vielä kunnolla iskenyt. Mulla on tapana olla ajattelematta epämiellyttäviä juttuja, kuten numeroa 30 :D
    Mutta kai se on pakko päästä sen kriisin tulemaan, jotta sitten voi iloisemmin jatkaa eteenpäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tämä kuule niin pahalta tunnu! mutta voi olla että silti valehtelen ikäni sitä kysyessä ;)

      Poista
  2. Onnee täältäkin :)

    Ihanat herkut!

    VastaaPoista
  3. Onnea onnea onnea :) Ihania herkkuja kuvissa!

    Mukavaa hiihtolomaa ja alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  4. Onnittelut! Eihän tuo 30 ole ikä eikä mitkään (sanoo monta kriisiä kolmekymppisten jälkeen kokenut ;-))

    Hienot on ollut tarjoilut, namskis.

    -Tuija-

    VastaaPoista
  5. Voi ei... minä olen myöhässä onnitteluideni kanssa. No, oletetaan että olen laadukkaasti myöhässä. Siispä siis, aivan super paljon onnitteluita aivan super mahtavalle vuosikymmenelle siirtymisestä <3. Eihän täällä niin hassua ole, eihän ;)?.

    Ja voi mitä herkkuja pöydät ovat notkuneet. Ihan mahtavia kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) kyllä kolmekymppisenä on mukavaa!! paljo fiksumpi olo ;)

      Poista
  6. Oikein paljon ONNEA eilisen merkkipäiväsi johdosta! Kiva, että juhlat olivat onnistuneet, herkut ainakin puhuvat puolestaan, nam!

    VastaaPoista
  7. Ihanat tarjottavat namnam...Mitä salaatteja sul oli ja saisko noitte pizzarullien ohjeen ? Tervetuloa kans, meil päi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pizzarullista löytyy hyvä ohje täältä; http://lautasellesi.blogspot.com/2010_07_01_archive.html
      salaatteina mulla oli ihan tavallinen vihreäsalaatti+ erillisessä kipossa salaattijuustoa ja punasipulia, sekä kinkkusalaattia.
      Täytyypä tulla vastavierailulle :) kiva kun löysit tänne :)

      Poista

Kiitos viestistäsi :)