keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

mansikoita ja uutta ilmettä


Eilen oli niin ihanan lämmin ja aurinkoinen sää, että ulkona teki mieli jo grillata ;)
no, vappuna viimeistään!
Kaupassa näin mansikoitakin, enkä mitenkään voinut jättää niitä ostamatta. Kevään ensimmäiset mansikat on nyt siis herkuteltu. NAM!!
Mansikat kyllä katosivat melkoisen nopeasti ja viimeinen piti jostain syystä puolittaa ;)



ja vielä viimeisen kerran palaan 30v. synttäreihin. Lupaan jättää aiheen tämän jälkeen kokonaan ja siirtyä eteenpäin.. (29-vuotiaana)

Sain nimittäin lahjaksi siskoltani tämän ihanan hyllykön. Olen jo pitkään sellaisesta haaveillut ruokailutilan pikku seinustalle ja etsiskellytkin sellaista joka paikasta, mutta sopivaa ei vain ole löytynyt. Tämä hyllykkö/liitutaulu onkin just, eikä melkeen sopiva!  Tykkään paljon!






Lisäksi sisko oli salaa vanhempieni ja ystävieni pienellä avustuksella koonnut minulle tälläisen ihanan kuvakirjan!
Siihen on tiivistetty mun 30 ensimmäistä vuotta.
Ihan mielettömän upea lahja <3
hymysuin, tippa silmäkulmassa, sitä on jo selailtu useamman kerran!!


Olen vieläkin häkeltynyt näistä upeista lahjoista...






 ...jopa tuosta botoxi säästölippaasta ;)  jossa on muuten jo rahaa.... hmmph :O


On mulla vaan ihan käsittämättömän hieno lähipiiri <3 
Olenkohan edes ansainnut tälläistä!?!

ISOISO KIITOS vielä 
rakkaat ystävät!!

sanattomaksi vetää...



1 kommentti:

  1. Onpa hieno hyllykkö. Meille mahtuisi myös jokin tuollainen ;). Ja mansikoita.. oih ja voih :). Ihanata keskiviikkoa Sarille <3

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi :)