keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Aamu

Meillä on viimeaikoina ollut vähän aikaisia aamuja. Tälle mammalle tämä tuottaa hieman tuskaa, olen nimittäin täysin iltaihminen. Käyntiin pääseminen vie aamuisin tunteja...
Aikaisiin herätyksiin syynä on nuorimmaisen siirto "omaan" huoneeseen. Päätimme, että veljekset saavat yhteisen huoneen näin alkuun. Saavat sitten myöhemmin omat huoneet kun näin haluavat. 
Isoveli on ollut muutaman päivän lomailemassa mummin ja paapan luona joten päätimme tehdä huoneeseen siirron nyt. Sai juniori totutella uuteen nukkumajärjestelyyn rauhassa. Hyvin on mennyt muuten, mutta aamut ovat alkaneet melko aikaisin. Tänään veli tuleekin kotiin, joten jännityksellä odotetaan miten ilta ja ensi yö menee. Toivottavasti ei tarvitse junioria siirtää takaisin meidän makuuhuoneeseen. 

Aamulla on ollutkin nyt enemmän aikaa itselle kun likka on koulussa, juniori päikkäreillä ja keskimmäinen lomailemassa.
elokuvia, ompelua, siivoilua, järjestelyä ym.

Olen jopa osannut nauttia aamuista vähän :) 

Aamuauringosta verhojen raosta...

 rauhallisesta aamupalasta...
kuppi kahvia ja luonnonjugurttia mangohillolla...

...ja ompelukoneen surinasta



Mukavaa keskiviikkoa myös sinulle :)

2 kommenttia:

  1. Hih.. mä oon taas sellainen aamuhullu. Siis sängystä ylös nouseminen vie nykyään enemmän aikaa, mitä nuorempana, mutta kun kerta nousen sieltä, menen keittiöön, laitan veden kiehumaan ja alan tyhjentää astianpesukonetta ja siivoan. :D Joskus havahdun siihen itsekin, että mitä ihmettä mä täällä aamuseittemeltä kolistelen.. :D

    VastaaPoista
  2. Minä olen kanssa iltaihminen. Toisaalta kesällä tulee herättyä aikaisemmin nauttimaan aamun kauneudesta.

    Kauniit kuvat!
    Mukavaa kellokeskiviikkoa!

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi :)