maanantai 24. syyskuuta 2012

Tunnelmointia

Ostin viikonloppuna ekat "jouluvalot". Käväisin lasten kanssa pikaisesti vanhempieni luona ja kävin tuttuun tapaan äidin kanssa läheisessä halpahallissa. Siellähän olikin jo joulujuttuja esillä ja sieltä jouluvalojen keskeltä löysin aivan ihanan ruusuköynnösvalon. 
Mukaanhan se lähti!
Sille olisi ollut täydellinen paikka mun vanhan ikkunanpokan päällä olohuoneen seinällä, mutta sen ajatuksen jouduin hylkäämään toistaiseksi.
 
Päätyivät siis nyt toistaiseksi pianon päälle. 





Syy löytyy tästä kuvasta....
Meidän pieni tuholainen olisi vetänyt koko komeuden ikkunapokineen alas johdosta, alta aikayksikön.


Ulkonakin on päivä päivältä syksyisempää ja kylmpempää. Tunnustan, että mulla on jo monena iltana ollut villasukat jalassa!
(ja meillä on sentäs lattialämmitys!!)





 Kävin keräilemässä vähän lehtiä askarteluja varten, mutta pitänee odotella vielä muutama päivä lisää niin lehtiä löytyy enemmän maasta. 

Mulla onkin nyt niin monta rautaa tulessa että ei oikein itsekään tiedä mihin hommaan nyt seuraavaksi tarttuisi... typerää tämä "inspiraatio-tauti" kun ideoita on ihan liikaa aikaan nähden!!

Mukavaa syksyistä ja inspiroivaa viikkoa myös teille :)

7 kommenttia:

  1. Jåå, mä tunnen nuo maisemat! :D Mä olen töissä täällä, noiden kuvien lähellä. 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaa, taidan arvata. mä oon siinä vähän ylempänä töissä ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. no ei, "saman katon alla" kyllä, mutta palkka tulee kaupungilta :)

      Poista
  3. oo.. Halpahalliin käypi siis tieni. Ihanat lamput!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks vaan! mulla olis noille sata paikkaa jo ;)

      Poista
    2. Kävin taistelutaistoa Halpa-Hallissa nuiden lamppujen kanssa. Toistaiseksi jätin ne hyllylle. Olivat kyllä ihanat!! Blogissani olisi sulle tunnustusta!

      Poista

Kiitos viestistäsi :)