maanantai 5. elokuuta 2013

Mun "sunnuntai"

Toisilla on maanantai, mulla taas loppui yövuorot ja edessä pari vapaapäivää.
Pojat on isänsä kanssa länsirannikolla pikkuisella saarella lomailemassa ja esikko on mumminsa kanssa kylpylämatkalla.
Minä ja koiruus kahden kotona..

Nukuin kuin tukki viisi tuntia..
..nautin ihanan aamiaisen yksin terassilla auringon paahteessa..
..kastelin kukkia, voi että miten niitä rakastankaan!
..ja luin hyvää kirjaa

.. ja hih, otin lasin valkoviiniä ;) 











Ulkona on aivan uskomaton ilma! justiin sopivan lämmintä ja ihana raikas viilentävä tuulenvire.
oi oi, miten mä nautin!

3 kommenttia:

  1. Oi oi, mä niin uskon että sä nautit!!! Mäkin nautin jo pelkästä tästä postauksesta ;)

    VastaaPoista
  2. Uskon, että olit oman aikasi ja rentoutumisen ansainnut, lisää näitä hetkiä!

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi :)