torstai 10. huhtikuuta 2014

Easter


Pääsiäinen lähestyy huimaa vauhtia ja meilläkin on jo kotiin jotain pikkuista tehty pääsiäisen eteen. 
Ihan siis vain joitain koristeita laitettu esille. Taitaa muuten tulla jo kiire laittaa pääsiäisruohoa kasvamaan... hups. No, vielä kai ehtii ;)
Meillä tuleekin vähän erilainen pääsiäinen kun osa perheestä on matkoilla. En minä, valitettavasti :( 
Minä jään pitämään kotia pystyssä, niin epäreilua!




Tämän ihanan keinuhepan löydin maalaismarkkinoilta viime talvena.
Aika söpö.


Joko teille muille on iskenyt kevätkuume?
Tämä on niin tuskaa! Mulle on iskenyt ihan järkky koirakuume, talokuume, autokuume ja MATKAKUUME! Mä en kestä! Osaltansa tähän edelliseen kuumeeseen vaikuttaa tietysti se, että osa perheestä lähtee reissuun..
Helpottaiskohan tämä lämpöily yhtään, jos ryhtyisin remppaamaan tytön huonetta suunniteltua aikaisemmin.. kesällä oli tarkoitus, mutta....
jospa sitä voisi vähän aikaistaa.
NIIN, ja lähteä sitten kesällä rempan sijaan lomamatkalle!
hyvä IDIS! :D
niinhän mä teenkin ;)




Taidankin ryhtyä heti tuumasta toimeen. 
Aloitan perusteellisesta suunnittelusta ja siihen tarvitaankin avuksi paljon suklaata, hih! 

2 kommenttia:

  1. Juu, matkalle..eli remppahommiin ;). Ihana tuo pupu.. pitäisi se varmaan munkin huomenna innostua kylvämään ruohot. Joka vuosi tää pääsiäinen pääsee tässä suhteessa yllättämään ;). Ihanaa viikonloppua ♡

    VastaaPoista
  2. Täälläkin ruoho kylvämättä :D Ehtii ehtii! Mulla on matkakuume ja sormet multaan kuume.. kevät!

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi :)