sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Iphone + bloggaus

Joskus aikaisemminkin kokeilin kännykällä bloggailla, mutta oli se niin hankalaa, että jäi kokeiluksi. Nyt kuitenkin uusi yritys kun on uusi puhelinkin ja latasin tähän bloggerin oman ohjelman. On se vain helpompaa silti koneella ;) 
Vaikka on tämä nyt helpompaa kuin silloin ekalla kertaa.

Mulla alkaa erikoinen viikko.. Vuorotyöläisenä joudunkin tekemään ensiviikon pelkkää aamuvuoroa! Mä en tiedä miten tuun aamu-unisena selviämään hengissä. Lisäksi oon vielä yksinhuoltajana koko viikon... Kuinkahan tuskallisia aamut on? Mun kun ei koskaan tarvi viedä lapsia aamulla töihin, paitsi jos meen iltavuoroon, vaan mies hoitaa nämä aikaiset aamut. Onneksi sentäs on yksi lapsi vähemmän, kun yksi lähti isin kanssa reissuun :) teettää kyllä ihan tarpeeksi haastetta jo päästä ite sängystä ylös ja vielä saada yksi lapsi kunniallisesti hoitoon. Onneksi vanhin osaa huolehtia itse itsensä ajoissa kouluun..

Jotain "uuttakin" on kotiin saatu. Pitkästä aikaa...
Tori.fi:stä löysin tämän ihanan olohuoneen pöydän. Olenkin siihen etsinyt pöytää jo vuoden! Ei vain sopivaa tullut vastaan ja tähän sitten tykästyin heti! Kaikkine virheineen. Ehkäpä se joskus saa uutta väriä pintaan, mutta katsoo nyt. Jalkoja pitää ehkä pari senttiä lyhentää joten siinä vaiheessa taitaa olla pakko huoltaa maalipintaakin. 
Sattuipa muuten hauskasti, että myyjänä oli vanha koulukaveri yläasteen ajoilta :)







Tykkään! 

Toivottavasti kuvat ei ole ihan kamalia, ovat siis nekin kännykällä otettuja ja vieläpä surkeassa valaistuksessa. 



1 kommentti:

  1. Onnea uudesta puhelimesta :) Mulla kans uuden hankinta ajankohtainen ja vielä arvon samsungin ja iphonen välillä.
    Mulla ei puhelimella bloggaus onnistu vaan tarviin sen koneen. Täytyis varmaan vaan sinnikkäämmin harjoitella :)

    Ihana tuo uusi pöytä kaikkine "virheineen" :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi :)