tiistai 9. syyskuuta 2014

Syysaskarteluja

Mikä on ihanampaa syksyllä kun kuunnella sateen ropinaa ja touhuilla sisällä ilman kiirettä.
Tyttö on ollut kuumeisena kotona, joten tehtiin vähän tyttöjen juttuja  kun pikkumies nukkui kuumeisena päikkäreitä.
Tyttö toki meni jo tänään kouluun ja poikakin saa mennä huomenna hoitoon. 

Töissä on keittiön reunustalla "saa ottaa-piste" ja sieltä olen muutaman ison peltipurkin napannut itselleni. Spreymaalilla olen maalannut muutaman, mutta niistä ei tullut ihan toivotunlaisia. Ikävästi tulee valumia. Pitäisi maalata monta ohutta kerosta, kun minä ruiskuttelin maalia heti kerralla reilusti :D Kärsivällisyys ei ole mun juttu...

Kirpparilta olen aikoja sitten ostanut räsyisen vanhan pokkarin. Ostin sen siis ihan askartelua varten. 
Tarvittiin siis peltipurkki + paperia + liimaa + naula ja vasara.
Ihan kivahan lyhty siitä tuli :) Sopii hyvin lasten kirjojen rinnalle. 



Pahvilaatikkokin sai uuden pinnan ja napit uuden säilytyspaikan.


..ja vielä loppuun muutama tunnelmakuva illallta. 
ja tästä tulikin mieleen, että mun olisi jo aika laittaa osa lyhdyistä eteenpäin..
niitä on ihan liikaa. Mistähän sitä malttaisi luopua??




..no tästä en ainakaan luovu ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi :)