perjantai 17. lokakuuta 2014

Ihanaiset pussukat

Joululahjat ovat olleet taas kovasti mielessä.
Mitä ihmettä sitä keksisi taas lahjaksi. Tuntuu että nykyään lapset hukkuvat leluihin, jotain muuta on siis keksittävä. Tarpeellista, mutta silti jotain nokkelaa ja mitä vielä ei ole. 
Haluaisin antaa heille elämyksiä, teatteri-/konserttilippuja, mutta myös jotain konkreettista..
... ääh, taidan olla itse liian vaativa :D

Nettiä olen selaillut ja muutaman kivan nettikaupan löysinkin. 
ihanaiset.fi sivuilta löysin ihania pussukoita, laukkuja ja muumijuttuja. 
Voi että, kun teki mieli tilata sieltä vaikka mitä!

Pitkän harkinnan jälkeen sain tehtyä kuitenkin tilauksen, mutta jäi monta juttua vaivaamaan. 
Pakko vielä tilata ainakin muumijuliste. 
Mun niin tekisi mieli tehdä eteiseen taulukollaasi ja muumijuliste olisi siihen just sopiva!
ja ne laukut.. 
Kyllä löytyy mun 10v. tytölle valinnanvaraa!

Mun mies on jo varmaan vuoden valittanut, kun mun meikkilaukku on niin ruma. No ei ole enää! 
Tämä aivan yli suloinen pussukka pääsee siis mun uudeksi meikkilaukuksi.


Mä sitten rakastan näitä pieniä yksityiskohtia!



Jotain muutakin pientä tuli tilattua...






Meillä on joku tyhmä flunssakausi menossa..
Kaikki kolme lasta on nyt syönyt antibioottikuurin korvatulehdukseen. Siis jopa meidän 10-vuotias. Meidän lapsilla ei usein kyllä ole korvat tulehtuneet. Taitaa olla kaikilla kolmas kerta.
Vähällä ollaan siis päästy tähän asti, mutta jännä juttu että nyt kaikki sai saman taudin. Itsellänikin oli juuri flunssa ja nyt iski joku jälkitauti. Tympiää!
Olisi niin paljon ohjelmaakin viikonlopuksi.

Hyvää viikonloppua teille muille kuitenkin! Minäkin yritän tropata itseni kuntoon. 
Huomenna pitäisi jaksaa juhlia 7-vuotiasta siskonpoikaa!

2 kommenttia:

Kiitos viestistäsi :)