tiistai 1. syyskuuta 2015

Jos metsään haluat mennä nyt...

Vähän harhaanjohtava otsikko, mutta sitä tuli hymy korvissa hyräiltyä eilen aamulenkillä.

Niin vain se syyskuu koitti ja mun loman viimeinen päivä. Huomenna koittaa se jo vähän kaivattukin arki. 
Ihanaa toki olisi ollut lomaakin jatkaa, ajan on saanut kyllä ongelmitta kulumaan.
 On se kuitenkin kiva mennä pitkästä aikaa töihin. 
Osaakohan sitä enää tehdä edes mitään? ;)

Elokuu on kyllä ollut ihan mielettömän upea, niin sään puolesta kuin muutenkin. Toki melko tiukkojakin tilanteita on ollut kun taloudessa asuu kaksi hurjapäistä poikaa ja yksi teinin alku. 
Että tervetuloa vain arki ;)

Joka hetkestä olen kuitenkin nauttinut.

Eilen aamulla kävin nuorimmaisen ja koiran kanssa jo tuttuun tapaan aamulenkillä ja olin yhtä hymyä koko lenkin. Aivan mielettömän kaunis aamu! 
On se suomen luonto vai niin kaunis.




Mä sitten rakastan tätä meidän lenkkipolkua, jolle pääsee muutamalla askeleella omasta pihasta. Reittejä on eri pituisia ja reitillä on ylämäkiä ja alamäkiä. Seinäjoen lakeuksilla ihanan piristävää!
Itseni olen yllättänyt tänä kesänä näillä aamulenkeillä. Olen nimittäin iltaihminen ja aamuisin herääminen kestää ja kestää. Aamulla tämä metsikkö on vain niin kaunis, että ihan tässä on alkanut miettiä että ottaisiko tavaksi.. tuolla metsässä tulee vain niin hyvä mieli.
Voisiko sitä olla parempaa tapaa aloittaa päivä?








Ihmisten tekemää taidettakin saa välillä ihailla ;)


ja loppuun vielä muutama otos omastakin pihasta. Vielä on muutamia kukkivia..



Tarttisko vähän maalailla??


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi :)